גידול סרטני שלא אובחן

אודותינו פורומים פורום כללי גידול סרטני שלא אובחן

הדיון הזה מכיל 3 תגובות, ויש לו 2 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה ע״י   לפני 1 שנה, 7 חודשים.

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #6806

    מוטי

    לפני שנה בערך אשתי סבלה מליחה בגרון ושיעולים רבים. היא פנתה בעניין מספר פעמים לרופא המשפחה ולבסוף הוא שלח אותה לצילום, ולאחרשביצעה את הצילום הוא בדק ואמר לה שהכל תקין. משהמצב לא השתפר והרופא נתן לה כל פעם תרופה אחרת במחשבה שזה אלרגיות או דלקות ריאות, אשתי פנתה למומחה ריאות באופן פרטי. הוא בחן את הצילום שבוצע לה לפני שנה ואמר לה שרואים בצילום גידול בריאה. הוא שלח אותה לצילום נוסף ומסתבר שהגידול ממש גדל, היא תצטרך לעבור ניתוח והקרנות ומי יודע מה יהיה המצב שלה.
    האם אפשר לתבוע את אותו רופא משפחה שלא אבחן את הגידול?

    #6807

    eli
    מנהל בפורום

    מוטי בוקר טוב.
    על פניו וככל שאכן ניתן היה לראות את הגידול בצילום שבוצע לאשתך, ובפועל לא אובחן הגידול ומצבה החמיר, על פניו בהחלט נראה שהיתה רשלנות באבחון ויש לבחון מהי ההרעה בפרוגנוזה בעקבות האבחון המאוחר. אני מציעה לכם לפנות עם מלוא התיעוד הרפואי לבחינת הדברים ומיצוי זכויותיכם.
    אציין כי התביעה לרוב תהא נגד הקופה ונגד כל הגורמים המעורבים בכך. במקרה שלכם בהחלט ייתכן כי בנוסף לרופא המשפחה יש רשלנות גם של הרדיולוג אשר פיענח את הצילום ועל בסיס פיענוח זה התבסס רופא המשפחה.

    בריאות שלמה,
    שירי גליקמן, עו”ד
    הורוביץ, אבן, אוזן ושות’, משרד עורכי דין

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.

אזורי פעילות

אזור המרכז - תל אביב, רמת גן, גבעתיים, פתח-תקווה, ראשון לציון, בת ים, הוד השרון, רעננה, הרצליה, רחובות, כפר-סבא. אזור הצפון - חיפה, קריות, טבריה, נהריה, זכרון יעקב, עכו. אזור ירושלים - ירושלים, מעלה אדומים, מודיעין. אזור הדרום - אשדוד, אשקלון, קריית מלאכי, באר-שבע, ערד, אילת
רשלנות רפואית