ייעוץ בקשר לניתוח לפרוסקופיה

אודותינו פורומים פורום כללי ייעוץ בקשר לניתוח לפרוסקופיה

הדיון הזה מכיל תגובה 1, ויש לו 2 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה ע״י  eli לפני 8 שנים, 9 חודשים.

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #6808

    יהודית

    בוקר טוב.
    אימי (בת 56) היתה צריכה לעבור ניתוח לפרוסקופיה לכריתת כיס מרה. לפני הניתוח הרופא אמר לה שמדובר בניתוח פשוט שלוקח זמן קצר. הניתוח אכן עבר בסדר אבל כמה ימים לאחר מכן היתה בעיה ואז עשו לה ניתוח נוסף ופתחו כבר את הבטן. לאחר כחודש שוב החמיר המצב ועשו שוב ניתוח בחשד לזיהום, היו כבר הידבקויות באיזור המנותח ומצבה היה לא טוב. מאז הניתוחים הללו מצבה של אמא קשה ביותר. היא היתה אמורה לחזור למצבה הרגיל אך בגלל כל הניתוחים שעברה מאז היא סובלת מכאבים, חולשה, היא עייפה, לא מתפקדת כמו בעבר וקשה לה מאוד.
    יצויין כי לפני הניתוח הראשון כלל לא נאמר לה שיש אפשרות כזו, רק נאמר לה שמדובר בניתוח פשוט וקל וזה הכל.
    האם יש לה עילה לתביעה?
    תודה מראש,

    #6809

    eli
    מנהל בפורום

    יהודית שלום.

    על מנת לענות על שאלתך באופן מבוסס, יש לבחון את מלוא התיעוד הרפואי הקשור לניתוח שבוצע לה (ואילו שלאחריו) ולבחון האם הסיבוך שארע נתרחש בעקבות רשלנות של הצוות הרפואי או לחילופין שמדובר בסיבוך מוכר שאינו מעיד בהכרח על רשלנות.
    כמו כן, ככל ולא הוסבר לאימך טרם הניתוח על הסיבוכים והסיכונים הכרוכים בניתוח הרי שעל פניו נראה שלא נתקבלה הסכמתה מדעת לביצועו, ודבר זה בפני עצמו מקנה לה עילה לתביעת פיצוי.
    אני ממליצה לכן לפנות עם מלוא התיעוד לעו”ד הבקיא בתחום לצורך בחינה של הדברים כאמור ומיצוי זכויותיה של אימך. באם תרצו, ניתן לפנות גם אל משרדנו באמצעות דף יצירת הקשר שבאתר.

    בריאות שלמה ושיהיה שבוע טוב,
    שירי גליקמן, עו”ד
    הורוביץ, אבן, אוזן ושות’, משרד עורכי דין

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.

אזורי פעילות

אזור המרכז - תל אביב, רמת גן, גבעתיים, פתח-תקווה, ראשון לציון, בת ים, הוד השרון, רעננה, הרצליה, רחובות, כפר-סבא. אזור הצפון - חיפה, קריות, טבריה, נהריה, זכרון יעקב, עכו. אזור ירושלים - ירושלים, מעלה אדומים, מודיעין. אזור הדרום - אשדוד, אשקלון, קריית מלאכי, באר-שבע, ערד, אילת
רשלנות רפואית