כריתת רגל בעקבות רשלנות רופא קופ"ח

אודותינו פורומים פורום כללי כריתת רגל בעקבות רשלנות רופא קופ"ח

הדיון הזה מכיל 16 תגובות, ויש לו 2 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה ע״י   לפני 1 שנה, 5 חודשים.

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #6793

    מושיקו

    שלום.
    אבא שלי (בן 60) חולה סוכרת, נפל על המדרכה ונחתך חתך עמוק ברגלו. הפצע הזדהם והוא פנה לרופא אשר אמר לו רק לשים פולידין ושזה יעבור לבד. לאחר כמה ימים המצב רק החמיר, כל הרגל התנפחה והוא סבל מכאבים חזקים. הוא פנה שוב לרופא שנתן לו אנטיביוטיקה ושחרר אותו הביתה. למרות האנטיביוטיקה המצב המשיך להחמיר והרגל התחילה להיות כחולה וסגולה. אבא שלי פנה ישר לחדר מיון ושם ישר אשפזו אותו. אמרו שהמצב ממש גרוע ונוצר זיהום קשה ושאסור היה לרופא לשחרר אותו ללא טיפול, בייחוד בגלל הסכרת. התחילו לו טיפול בהמון תרופות וזה לא עזר והרגל המשיכה להיות כחולה ושחורה עד שלבסוף החליטו לכרות אותה מתחת לברך.האם הוא יכול לתבוע בגלל רשלנות?

    #6794

    eli
    מנהל בפורום

    מושיקו שלום.

    הדברים שאתה מתאר אכן חמורים.
    יש לבחון עם רופא מומחה האם אכן הזיהום שהוביל לצורך בכריתת רגלו של אביך נבע כתוצאה מחוסר הטיפול והאם ניתן היה למנוע זאת לו היה ניתן טיפול תרופתי בזמן.
    אני ממליצה לך לפנות לעו”ד הבקיא בתחום לצורך בחינת הדברים כאמור.

    בברכת בריאות שלמה לאביך,
    שירי גליקמן, עו”ד
    הורוביץ, אבן, אוזן ושות’, משרד עורכי דין

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.

אזורי פעילות

אזור המרכז - תל אביב, רמת גן, גבעתיים, פתח-תקווה, ראשון לציון, בת ים, הוד השרון, רעננה, הרצליה, רחובות, כפר-סבא. אזור הצפון - חיפה, קריות, טבריה, נהריה, זכרון יעקב, עכו. אזור ירושלים - ירושלים, מעלה אדומים, מודיעין. אזור הדרום - אשדוד, אשקלון, קריית מלאכי, באר-שבע, ערד, אילת
רשלנות רפואית