ניתוח כפתורים באוזניים לתינוק

אודותינו פורומים פורום כללי ניתוח כפתורים באוזניים לתינוק

הדיון הזה מכיל 2 תגובות, ויש לו 2 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה ע״י   לפני 3 שנים, 10 חודשים.

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #6813

    שרון

    ערב טוב.
    מאז שבני היה בן חצי שנה הוא סבל מדלקות וכאבים באוזניים. הוא היה בוכה והיו לו המון הפרשות ובל פעם שהלכנו לרופאת הילדים שלו היא רק נתנה לו טיפות ומעבר לכך לא שלחה אותו לשום בדיקה נוספת או טיפול מהותי. לבסוף אחרי שנה ככה הלכנו לרופא מומחה והוא אבחן ירידה בשמיעה, וטען שהיה צריך לטפל בדלקות אוזניים קודם ובגלל שלא טיפלו השמיעה התדרדרה משמעותית וכעת בני מועמד לניתוח כפתורים !
    מה עלי לעשות??
    תודה, שרון.

    #6814

    eli
    מנהל בפורום

    שרון שלום.

    על פניו וככל ובנך לא נשלח על ידי הרופאה לבדיקות מעמיקות יותר לבירור הסיבה לדלקות אוזניים החוזרות ונשנות,אכן נראה כי יש מקום לבחינת רשלנות של הרופאה מטעם הקופה.
    אני ממליצה לך בחום לפנות לעו”ד הבקיא בתחום עם מלוא התיעוד הרפואי מהקופה, על מנת שיבחן באמצעות רופא מומחה האם אכן היתה רשלנות בהתנהלות הרופאה והאם לו היה בנך נשלח לבדיקות מוקדם יותר, היה ניתן למנוע את הנזק ממנו הוא סובל ואת הצורך בניתוח.
    באם תרצי, ניתן לפנות גם אל משרדנו באמצעות דף יצירת הקשר שבאתר.

    המשך יום נעים,
    שירי גליקמן, עו”ד
    הורוביץ, אבן, אוזן ושות’, משרד עורכי דין

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.

אזורי פעילות

אזור המרכז - תל אביב, רמת גן, גבעתיים, פתח-תקווה, ראשון לציון, בת ים, הוד השרון, רעננה, הרצליה, רחובות, כפר-סבא. אזור הצפון - חיפה, קריות, טבריה, נהריה, זכרון יעקב, עכו. אזור ירושלים - ירושלים, מעלה אדומים, מודיעין. אזור הדרום - אשדוד, אשקלון, קריית מלאכי, באר-שבע, ערד, אילת
רשלנות רפואית