טיפול לא נכון

אודותינו פורומים פורום כללי טיפול לא נכון

הדיון הזה מכיל 190 תגובות, ויש לו 2 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה ע״י   לפני 8 שנים, 10 חודשים.

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #243

    DINA

    שלום לעו”ד.
    שמי דינה ולפני כשלוש שנים עשיתי ניתוח לייזר בעיניים. מאז הניתוח אני סובלת מאוד, כל הזמן יש לי הפרשות מהעיניים, אני לא רואה כל כך טוב, העיניים שלי שורפות כל הזמן וזה ממש כואב. הייתי אצל הרופא שעשה לי את הניתוח והוא הציע לי ניתוח מתקן, אבל אני עדיין צריכה לשלם על עלות המרפאה והחומרים. האם כדאי לי לעשות את הניתוח?

    #248

    eli
    מנהל בפורום

    דינה שלום.

    על רופא מומחה לבדוק אותך ולבחון את התיעוד הרפואי ולקבוע האם היתה רשלנות בניתוח (או שהיתה התוויית נגד לביצועו). ככל והמומחה יאשר שהיתה רשלנות וכי נותר בעקבות כך נזק צמית, יש לך עילה לתביעה כנגד אותו רופא. במסגרת תביעה זו תוכלי לדרוש פיצוי הן בגין הנזקים שנגרמו לך (לעבר ולעתיד) והן עבור ניתוח עיניים מתקן. לבחינת הדברים כאמור אני ממליצה לך בחום לפנות לעו”ד הבקיא בתחום. באם תרצי, ניתן לפנות גם אל משרדנו באמצעות דף יצירת הקשר שבאתר.

    שיהיה יום מקסים,
    שירי גליקמן, עו”ד
    הורוביץ אבן אוזן ושות’, משרד עורכי דין

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.

אזורי פעילות

אזור המרכז - תל אביב, רמת גן, גבעתיים, פתח-תקווה, ראשון לציון, בת ים, הוד השרון, רעננה, הרצליה, רחובות, כפר-סבא. אזור הצפון - חיפה, קריות, טבריה, נהריה, זכרון יעקב, עכו. אזור ירושלים - ירושלים, מעלה אדומים, מודיעין. אזור הדרום - אשדוד, אשקלון, קריית מלאכי, באר-שבע, ערד, אילת
רשלנות רפואית